Ruilen & Retourneren

Wanneer het artikel niet aan je verwachtingen voldoet, kun je deze gratis retourneren
bij een PostNL servicepunt. Daarnaast bieden wij je de mogelijkheid te ruilen of te
retourneren in een van onze webwinkelfilialen.
Webwinkelfilialen zijn onze vestigingen in Almere, Barneveld, Bussum, Hilversum,
Nijmegen en Zeist.

Bij de zending zit een retourformulier. Wij willen je vragen dit formulier bij te voegen in
de doos. Wij accepteren geretourneerde artikelen alleen in de originele verpakking,
ongedragen en met het volledig ingevuld retourformulier bijgevoegd.
Wanneer wij je retourzending in goede orde hebben ontvangen, storten wij het
aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op jouw rekening.
Aankopen die betaald zijn met een creditcard worden binnen 30 dagen op de
creditcard teruggestort.
Is er gekozen voor de service achteraf betalen bij Klarna? Dan zal de factuur worden aangepast of komen te vervallen. 

Indien u het artikel wilt ruilen voor een andere maat kunt u dit aangeven op het 
retourformulier. U ontvangt dan, indien voorradig, de andere maat. Bij ruiling voor 
een ander artikel kunt u de bestelling retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.

U kunt ook ruilen of retourneren in een van onze webwinkelfilialen in Barneveld,
Bussum, Almere, Hilversum, Nijmegen en Zeist. Hier kunt u uw artikelen ruilen voor
een andere maat of voor een vervangend artikel. Ook kunt u in deze filialen uw
aankoop retourneren. Het bedrag wordt dan teruggestort op uw rekening.

De retour termijn bedraagt 14 dagen vanaf de leverdatum.
Retourneren binnen Nederland is kosteloos. Een retourzending vanuit het buitenland is voor eigen rekening. 

Hoe zend ik mijn pakket retour?

In de doos zit een kassabonmapje en een retourformulier.
Vult het retourformulier volledig in.
Op het etiket met  het Antwoordnummer noteer je rechtsboven in de hoek het bestelnummer. 

Voeg de kassabon en het ingevulde formulier bij in de doos. Plak hem goed dicht en plak het verzend etiket met antwoordnummer op de doos.
Zorg ervoor dat er geen barcode zichtbaar is. 

Het pakket kan worden afgegeven bij een POST.NL service punt. Hier zijn voor jou geen kosten aan verbonden.
Je ontvangt een bewijs. Dit moet je bewaren zodat we zeker weten dat het is afgegeven. 

Strating Kids webshop
Antwoordnummer 21448
1200VX Hilversum

Retour gekomen pakjes worden binnen een week verwerkt.
Post.nl levert niet op maandag.
Je krijgt een emailtje als wij de opdracht hebben gegeven om de retour betaling uit te voeren.
Voor vragen over de status van de retourzending kan je het beste een mailtje sturen naar klantenservice@stratingkids.nl




Meld je aan voor onze nieuwsbrief!